• المرقاب

German Uschi, 30 Camels is my new family



I was browsing YouTube searching for health conscious city escape ideas. The last thing on my mind was to read about a German woman who fled the German city lifestyle to settle on ocean of pure gulf golden sands.

I am so happy that I have accidentally tumbled into Madam Uschi Facebook page. Uschi has decided to seek happiness in Arabia. In particular to live among 30 camels. For that she has established her camel stable in the middle of lovely Dubai desert. She has further decided to share her happiness by opening her camel farm to visitors. She invites everyone to explore and share with her this rather unique way of enjoyment, would you?


For more information visit her Facebook page


https://www.facebook.com/kameluschi/


Seit 2000 lebe und arbeite ich in den Vereinigten Arabischen Emiraten. Begonnen hat alles mit einem Kamel am Strand welches ich von Freunden geschenkt bekommen habe und nach Übersiedlung nach Dubai habe ich dies ausgebaut und heute bin ich in der Wüste mit einer Kamelfarm mit etwa 25 Kamelen (je nach Geburtenrate) vertreten. Ich möchte gerne vielen Leuten die emiratische Kultur und natürlich auch die wundervollen Kamele näher bringen. Wer mich und meine Kamele kennen lernen möchte, dem biete ich die Möglichkeit nach Absprache einen emiratischen Abend oder auch nur einen Kamelritt in der Wüste zu verbringen. Natürlich ist das Ganze auch mit Kosten verbunden, denn allein von Kamelmilch kann auch ich nicht überleben :)




and watch the Youtube that covers her project and lifestyle.






Majida AbdulKarim

Health, Nutrition, Spirituality Consultant